Fremsend fakturaer på mail
Skal du som leverandør sende faktura til A/B Amagerparkgård, så send faktura vedhæftet som pdf til:
Det giver en række fordele – f.eks.:
- Aflæsning af fakturaen sker elektronisk og minimerer fejl
- Sikrer rettidig betaling og korrekt beløb
- Sikker og korrekt bilagsgodkendelse
- Større kundetilfredshed hos bestyrelser og administrator
- Afsender modtager bekræftelse på modtagelse af fakturaen
Send fremover faktura direkte fra regnskabsprogrammet
Gem mailadressen i dit regnskabsprogram, så kommende fakturaer automatisk sendes som pdf til rette mailadresse. Dermed bibeholdes vigtige data i pdf-filen, som sikrer at faktura læses korrekt og unødige arbejdsgange som f.eks. rykkere undgås. Undlad at sende kontoudtog, nyhedsbreve og rykkere m.v. til ovenstående e-mailadresse – den skal kun benyttes til at sende fakturaer.
Bestyrelsen kan også maile fakturaer
Hvis bestyrelsesmedlemmer modtager fakturaer fra jeres leverandører, så henvis leverandøren til at maile til ovenstående adresse fremover. Bestyrelsen kan naturligvis også videresende en faktura til adressen.
Bestyrelsens udlæg skal oprettes via punktet ”Bilagsgodkendelse”. Her vælges ”Opret ny” og ”Udlæg”. Fremgangsmåden sikrer at administrator fra start modtager de nødvendige oplysninger for at behandle/refundere udlægget korrekt og hurtigst muligt.
Brug for hjælp?
Har du spørgsmål til ovenstående, så kontakt ProBo-support på [email protected] eller 71 99 26 55 eller administrator hos Boligadministratorerne.